sunnuntai 22. syyskuuta 2013

HOTTIS MAMA TŠUPUKKA


Mainosuutiset
Kaivelin vanhoja valokuva-arkistojani ja törmäsin valtavaan kasaan vanhoja lehtileikkeitä joita olen säästänyt. Lehtijutut ovat itsestäni. Skannasin muutamia lehtikuvia lukijoitteni iloksi. Kuvat ovat pääosin kultaiselta "kasarilta". Ensimmäisen kerran olen esiintynyt lehdessä ollessani viisitoista, mutta sitä juttua ei ole enää valitettavasti tallessa. Perustin ystävieni kanssa nuorisotalon ja diskon, Saarijärvelle, Keski-Suomalainen teki siitä jutun. Kesälomalla huomasin, että nuorisotalo on edelleen samassa talossa. Vanhin lehtileike mikä minulla on tallessa, on niin vanha, että en enää muista mikä lehti oli kysymyksessä. Olin jutun teko aikoihin 18-vuotias. Uusimpia lehtijuttuja olen jostain syystä onnistunut hukkaamaan se harmittaa. 
Olen ollut aika erikoinen epeli.
Anna
Anna
City-lehti
Helsingin Sanomat
Iltalehti
Mark
Trendi
Iltasanomat
Iltasanomat
Puck
Camb16
City-lehti
City-lehti
Apu
Cult
Mark
Me Naiset
Anna
Iltalehti
Anna

Mary Hopkin - Those Were The Days

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!