sunnuntai 15. syyskuuta 2013

2OR+BY YAT

Kuva: Tšupukka
Olin tänään iltapäivällä Kaapelitehtaalla, 2OR+ BY YAT, salonkimuotinäytöksessä kutsuvieraana. Yat Cheung esitteli syksyn ja talven 2013 malliston. Näytöksessä oli suuren maailman tyyliä, salin ovet suljettiin tasan kello 13.00 ja mustat verhot vedettiin lasiovien eteen. Minulle osoitettiin tuolia, jonka päälle oli asetettu varattu lappu. Olin otettu. DJ:nä näytöksessä hääri Sasu Rönkä, jonka ensimmäinen oma sävellys vauhditti hienosti malleja.

Kuva: Tšupukka
Yatin naistenmallisto on tullut tutuksi ja minua kiinnostikin enemmän hänen uusi aluevaltaus miesten vaatteet. Toivoisin totisesti näkeväni näitä upeita neuleita Stadilaisten miesten yllä. Miesten neuleissa oli ylipitkiä hihoja ja paljon uhkeita pitsineuleita. Neulotut housut olivat myös jännittävän näköisiä metallinhohtoisten, sotilaallisten maihareiden kanssa.

Naistenvaatteista mieleeni jäivät mielenkiintoiset satiinimekkojen päälle puetut asusteet kuten nahkahapsuista tehdyt hihat jotka puettiin vartalolle nahkahihnojen avulla. Ottamani iPhone kuvat olivat melkein kaikki epätarkkoja joten liitän tähän loppuun videon missä 2OR+BYYAT debytoi Kööpenhaminan muotiviikoilla viime elokuussa, filmillä voitte nähdä samat vaatteet jotka minä näin tänään Kaapelitehtaalla.

Kuva: Tšupukka

Alessi's Ark - Tin Smithing

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!