tiistai 26. helmikuuta 2013

TOIPILAS


Tässä ylläolevassa kuvassa meitsi on ensimmäistä kertaa leikkauksen jälkeen ulkoilemassa ystävättärensä "Pendolinon" kanssa.
Hymyäkin tuli huuliin vaikka en mikään varsinainen hymytyttö olekaan. Kemijärveläinen huumori on kuitenkin ihan ylivoimaista joten pakko nauraa vaikka vatsaan sattuu.

Tänään tiistaina olin toisen kerran ulkona, ystäväni "Waxman" talutteli minua vuorostaan Punavuoren pisimmän korttelin ympäri.

Juhlin kotiin palattuani kupposella espressoa sitä, että tänään minun tarvitsi viimeisen kerran piikittää itseäni. Piikittäminen on ollut ehkä kauhein osa tätä sairauttani, mutta pakko se oli tehdä kuitenkin.
Lekuri sanoi, että kymmenen pistokerran jälkeen olen mestari, mutta se oli pötypuhetta. Mitä useammin jouduin kaivamaan piikin esiin sitä huonommin aloin voimaan. Aloin jo aamuisin herättyäni pelkäämään ajankohtaa milloin minun pitää tökätä piikki vatsaani.

Vatsassani oleva kasvain oli valtava, itseasiassa niitä oli kaksi. Kasvainta oli kolmenlaista eli hyvänlaatuista, rajalaatuista sekä syöpää.
Syöpä oli munasarjan sisällä ja se on nyt leikattu niin tarkasti pois kun on kyetty. Hyvää tässä huonossa asiassa on se, että en joudu sytostaattihoitoihin. Huonoakin huonompaa on se, että näillä pahanlaatuisilla kasvaimilla on tapana uusiutua, lääkärini sanojen mukaan.

Ensimmäinen kutsu kontrolliin tuli jo tänään ja se on toukokuun lopussa. Kesän lopulla minulle tehdään uusi operaatio, mutta ei onneksi mitään näin massiivista.
Seuranta kestää kuulemma viisi seuraavaa vuotta jos ei mitään vakavia muutoksia ilmene.

Olen kuitenkin onnellinen, että olen hengissä, tervehdyn ja pidän itselleni peukkuja, että tämä olisi tässä ja voisin nauttia loppuelämästäni ilman huolenhäivää.
Kiitä kaikkia ystäviäni tsemppauksesta olette tukeneet minua hienosti ja se on ollut tervehdyttävää.

TÄÄLTÄ TULLAAN ELÄMÄ!

Patti Smith - This is the Girl



2 kommenttia:

  1. Ihanaa, Tsupukka, että voit niin hyvin jo! <3

    Parasta viikonjatkoa! :)

    VastaaPoista
  2. Onnittelut eilisestä merkkipäivästä ja aurikoista tätä päivää!
    ...katosiko bad joke jonnekin? T.Nimim.MustanHuumorinYstävä

    VastaaPoista

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!