keskiviikko 30. tammikuuta 2013

WIMO



Hua Hinin keskustassa hotelli Hiltonin takana kulkevalla rantatiellä piti pajaansa taiteilija Wimo, joka  kustomoi sneakerseja. Olin ihan innoissani koska olen itsekin maalannut käsin muutamat Converset kun en ole saanut kaupasta mieleisiäni värejä.


Yksi syy on myös se, että poistovärejä kengistä saa halvalla joten se on pelkkää säästöä kun ostaa tyhmän väriset tennarit ja maalaa ne sitten mieleisekseen.
Wimo oli todella taitava ja hän maalasi kenkiin hauskoja kuvia ja tilauksesta saa ihan kummoiset kengät mielii.


Ajattelin, että seuraavan kerran kun matkustan Thaimaahan menen Wimon pikku apulaiseksi ja maalaan pohjavärin kenkiin koska sen mä jo osaan.


Tässä kuvassa turisti-täti tilaa pikkupojalleen kengät ja ystäväni Yazka osti oikein miehekkäät bläägät.
Yazka on nyt jo nukkumassa joten en voi kysyä, että paljon ne tennarit maksoi,  Ausseissa on nimittäin jo yö. Minä olisin halunnut ostaa Wimolta ihan valkoiset Converset, mutta en mä kehdannut kun ajattelin, että hän loukkaantuu jos en halua mitään kuvia. Converset on Thaimaassa ihan naurettavan halpoja muistaakseni pitkälti alle 40 ekee.

Terkkuja Wimolle ja onnea liiketoiminalle.


Sitten mielettömän hienoa suomalaista uutta musiikkia Thaimaalaisten ystävieni korville. Taidan myös itse saapastella levykauppaan. Hyvä J. Karjalainen!

J.Karjalainen - Mennyt Mies

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!