keskiviikko 16. tammikuuta 2013

JÄRKYTTÄVÄ UUTINEN


Terveisiä Thaimaasta. Loma oli ihana ja vietin sitä hyvien ystävieni Milin ja Yazkan kanssa... niin ja olihan siellä La Arjakin. Thaimaasta olisi niin paljon kerrottavaa mutta nyt en taida jaksaa.

Lomalla paljastui, että minulla on syytä huoleen ja miesystäväni tilasi minulle Suomessa lääkärin.
Olen nyt rampannut kolme päivää kokeissa joissa paljastui, että minulla on kasvain molemmissa munasarjoissa joka on levinnyt vatsaani. Vatsassa oleva kasvain on valtava n. 15 x 15 cm. Ei mun pikku masuni ole edes noin iso.

Syntymäpäiväpostauksessani leveilin kuinka minulla on kaikki elimeni tallessa mitä nyt yksi takahammas vietiin, nyt minulta viedään yhdellä kertaa kaikki mahdollisesti vielä henkikin.

Yritän kuitenkin olla urhea, iloinen ja positiivinen ja uskoa, että tämä homma menee parhain päin.
Odottelen pääsyä leikkaukseen, mutta en kotona aion käydä duunissa se helpottaa oloani koska minulla on sympaattiset työtoverit ja mukavat asiakkaat, onpahan muuta ajateltavaa kuin se mitä napani ympärillä tapahtuu.

Lukijoiltani toivon vain myötämielisiä ajatuksia.

Blogissa saattaa tulla nyt pitkähkö tauko, kestäkää se :)

PS. Naiset menkää kaikki joukolla gynekologiseen tarkastukseen, en tarkoita papaa koska siinä ei kasvaimet näy vaan ultraääneen. Tämä on salakavala sairaus koska se pysyy oireettomana siihen asti kunnes se on levinnyt niin paljon, että masu alkaa turpoamaan ja vessan ovi käymään tiuhaan tahtiin.

Heissulivei ja voikaa hyvin!

The Gossip - Heavy Cross

9 kommenttia:

  1. Olet mielessäni, tsemppiä miljoona kiloa!!!! t.Maukka

    VastaaPoista
  2. Oda-kulta, lämpimät halaukset. Voimia <3

    VastaaPoista
  3. Mukana olen, tsemppia!
    Jori

    VastaaPoista
  4. Pendoliini <3 Odaliini!

    VastaaPoista
  5. Iso voimahali sinulle ja paljon jaksamista!!!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille tsempistä, näistä tulee hyvä mieli :)

    VastaaPoista
  7. Tsemppiä matkaan ja toivon kaiken menevän lopulta hyvin.

    T: Tokela

    VastaaPoista
  8. *Iso iso halaus*!! Olet ajatuksissa! <3

    VastaaPoista

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!