torstai 27. joulukuuta 2012

60-VUOTTA


Täytän 60-vuotta! Tänään "Viattomien lasten päivänä." Järkyttävä kokemus joka ei naurata yhtään. Vanhenemisessa ei ole mitään hauskaa. Olen onnistunut elämään elämäni niin, että minulla on umpilisäke tallella samoin kitarisat, niin ja kaikki viisaudenhampaat. Muutama kuukausi minulta vedettiin hammas takaa johon oli tehty kauan sitten juurihoito, mutta nyt juuri oli tulehtunut ja hammas piti vetää pois. Koin, että se oli merkki alamäestä joka nyt on alkanut ja kaikki tästä eteenpäin merkitään debet puolelle. 

Olen todella surullinen siitä, että kilometrejä on takanapäin paljon enemmän kuin edessäpäin, mutta iloinen siitä, että elämäni on ollut värikästä ja tapahtumarikasta. Kaikkien kokemieni asioiden perusteella minun pitäisi olla jo yli satavuotias, se tieto sentään lohduttaa. Oheisessa kuvakavalkadissa voitte nähdä kehitykseni vauvasta naiseksi. Virallisen 60-vuotis potretin tulee ottamaan miesystäväni myöhemmin keväällä. Kroppani pitäisi olla kuvan ottoa varten siinä kodiksessa, että pystyn poseeraamaan kuvassa pelkään minimaaliseen "Olympia- lippuun" pukeutuneena. Lipun joka on vuodelta 1952, sain rakkaalta ystävältäni Mikko Kaukoselta jo viime kesänä, koska Mikko pelkäsi hukkaavansa lahjani ennen synttäreitäni.




Onnitteluja voitte laittaa mielellään tänne kommenttiosioon, sillä onneahan tässä jo tarvitaan. Jos haluatte antaa lahjoja mieluiten sellaisia millä saisi ulkonäkönsä säilytettyä kunnossa vielä edes muutaman vuoden. Ei kuitenkaan mitään kosmetiikkaa tehokkaampaa koska haluan vanheta ilman arpia.

Sanotaan, että vanheneminen kiihtyy juuri 60 vuodesta eteenpäin, iho ohenee ja menettää kimmoisuuttaan. Hiukset harmaantuu tai jopa kaljuuntuu. Ravinnon tarve pienenee joten lihominen saattaa yllättää. Minulla ei ole enää ollenkaan munasoluja, Byääää! Mun solut tuhoutuu eikä uusia enää synny. Elimistöni kuivuu, näkökenttä supistuu, lihasvoima katoaa, reaktiokyky heikkenee, aistit mitä niillekin oikein tapahtuu, muistanko mä kohta enää mitään?
Eli voisiko joku kertoa mitä hienoa tässä syntymäpäivässäni on paitsi, että olen elossa ja terve.
Toden totta! Olen terve se on kaiketi hyvä juttu ja onhan minulla mahtavia ystäviä kuten SINÄ.

Fleetwood Mac -Oh well

14 kommenttia:

  1. <3 ONNEA, UPEA, IHANA, RAKAS YSTÄVÄ ! <3

    VastaaPoista
  2. Sylillinen lämpimiä onnitteluja! Wau, mikä mimmi! Toivottavasti itse olen edes jossakin määrin tuollaisessa vedossa ja kuosissa 10 (ja puolen) vuoden päästä, respect :-)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Hyvää onnea ja paljon syntymäpäiviä sulle Tsupu !

    VastaaPoista
  5. Oohlalaa! Ihanaa Syntymäpäivää mun bloggaajaidoli Tsupukka!! xoxo

    VastaaPoista
  6. Onnittelut Tsupukalle , vielä tännekin !! :)

    Upeita kuvia - siinäpä näpsäkkä naisimmeinen - miksikähän synnyin väärälle vuosikymmenelle ...

    nimim. Jahu :)

    VastaaPoista
  7. TSUPUKKKKKAAAAAAAAAAA!!!!

    Onnea! T: MB

    VastaaPoista
  8. Hienoa tässäkin syntymäpäivässäsi on se, että olet edelleen oma itsesi: älykäs, ajassa ja mielenkiintoinen.

    Olen otettu, että olet ystäväni Oda!
    ________________60
    Onnea potenssiin
    TIINA

    VastaaPoista
  9. Onnea Tsupukka! Olet mahtava pakkaus! Synttärihalit ja iso <3

    VastaaPoista
  10. No hyvää on se, että Tsupukka paranee vain vuosi vuodelta -et sinä mihinkään happane! Entistä rakkaampi vuosi vuodelta! <3 Heidi

    VastaaPoista

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!