maanantai 3. syyskuuta 2012

TYKKÄÄ - EI TYKKÄÄ





Tänä aamuna sattui erikoinen pikku episodi  Facebookissa. Eräs taiteilija pyysi minua tykkäämään sivustostaan. Tein työtä käskettyä mutta peukun klikkaus ei tullutkaan näkyviin koska "Naamakirja" on viime päivinä jumitellut. Jotkut fiksut väittävät, että jumittelu johtuu selaimestani mutta tiedä häntä koska se jumittelee muillakin kamuillani.

Noh, anyway, taiteilija antoi minulle julkisesti noottia Facebook-seinälläni, en pitänyt siitä! Tietämäni mukaan hän oli poistanut myös ystävättäreni kaverilistoiltaan koska hän ei ollut sopivan ajan kuluessa tykännyt sivustosta.
Tällä tavalla kuka tahansa ”tykkäys-knaapin” painamista pyytävä artisti voi saada aikaan oikean mielensäpahoittajien armeijan.

Kuulun itse kommenttikyttääjiin ja ymmärrän oikein hyvin taiteilijaluonnetta joka menee suurin piirtein näin: ”Äki mulle ny, viiniräpäleitä.” Eli suomeksi kaikki minulle ja HETI.

Syitä on monia miksi ihmiset eivät paina TYKKÄÄMIS-linkkiä:
  • Ei ole aikaa kun on tärkeäpääkin hommaa.
  • Duunissa.
  • Sairaana.
  • Matkoilla.
  • Alkaa satelemaan kaikenkarvaista mainospostia.
  • Ei oikeasti tykkää sivustosta.
  • Ihan vaan piruuttaan.


Olen huomionhakuinen persoonallisuus ja tästä syystä olen tehnyt päätöksen, että teidän kaikkien pitäisi olla vaikuttuneita blogistani. En siis enää jatkossa tykkää kenenkään sivustosta ellei pyytäjä liity ensin blogini lukijaksi. Nääs,  ilmaisia lounaita ei ole.
Eli homman nimi on se, että jatkossa toimintani perustuu vastavuoroisuuteen.

Sinun ei edes tarvitse tykätä blogistani pääasia, että liityt siihen kun olet sen tehnyt lupaan tykätä ihan kaikesta, vaikka mummon vanhoista kalsareista.

PS. Liittyminen lukijakseni on tehty hiukan helpommaksi olen nostanut lukija-gadgetin blogini oikeaan yläkulmaan. Sinne vain joutuin klikkailemaan ja sitten voitte tiputella niitä tykkäämiskutsuja rekkalasteittain.

Liz Green - Midnight Blues

4 kommenttia:

  1. Wow, Fiona kiitos hemmetisti ja varsinkin kun liityit lukijaksi se lämmittää meikäläisen egoa :)

    VastaaPoista
  2. Ei mul kyl oo mummmon kalsareista tietoa, joten aika vähällä taidat päästä... Loistava lähestyminen, josta luonnollisesti taiteilija oottaa monta hernepalkoa syvälle klyyvariin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mä olen jo sun blogisi jäsen :)

      Poista

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!