maanantai 7. toukokuuta 2012

KAKSOISOLENTO



Olen vaihtanut hiusmalliani vuoden aikana viisi kertaa. Tukka oli viime kesänä vielä pitkä mutta sitten tuli kyllästyminen ja himo muutella ulkonäköäni.
Viimeiseen leikkaukseen olin tosi tyytyväinen kunnes tapahtui kumma juttu.

Menin asioimaan lähikauppaan ja kun palautin pulloja pulloautomaattiin huomasin kassapöydän takana istuvan kaksoisolentoni! Hämmästykseltäni en ensin saanut sanaakaan suustani mutta toivuttuani tokaisin: ”Oletko sinä minun pikkusisko?”

Kassaneiti ehätti selittämään, että hän oli aina ihaillut lyhyitä hiuksiani ja hänellä ei ollut koskaan rohkeutta leikkauttaa tukkaansa mutta tämä viimeisin mallini oli niin magea, että hän päätti matkia minua.

Minä taas puolestani olin aina ihaillut kassaneidin upeata, tuuleentuneen viljan väristä tukkaa joka letitettynä oli paksu kuin pulla pitko. Nyt ihailijani tukkakin oli saanut uuden värin, arvaatte varmaan minkä?

Kotiin palattuani eräs Facebook – kaverini kertoi nähneensä Berliinissä kaksoisolentoni nyt päiväni oli viimeistään pilalla. Haluan ola itseni näköinen. Ainoaksi kaksoisolennokseni hyväksyn "Ihmeperheen" Edna Moden.


Tilasin saman tien ajan kampaajalleni ja nyt minulla on uusi tukka josta en pidä yhtään. Onneksi hiukset on uusiutuva luonnonvara ja minulla on taas projekti, kasvatan pitkän tylsän tukan se tulee helvatun paljon halvemmaksikin kuin alituinen mallin siistiminen.


Lyeoka - Simply Falling

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!