sunnuntai 20. marraskuuta 2011

MUN MÄHÖSET!

Kuva: Denny Waxman
Yleensä kun astun kotiovesta ulos tapahtuu jotain ihmeellistä kuten esim. viimeviikon lauantaina.
 
Kävelin kaikessa rauhassa Iso-Roballa kun yhtäkkiä kuulin, että joku huusi:
”Tšupukka!”
Pyörähdin ympäri ja näin pipopäisen nuorukaisen juoksevan minua kohti vauhdikkaasti huitoen.
Heppu kaappasi minut keskellä katua yllättäen karhumaiseen halaukseen ja henkäisi: ”Ihana nähdä sinut... viimeinkin.”
Olin aivan ulalla ja kundi selittää, ja selittää että: ”Sä et tiedä kuka hän on mutta hän tietää minusta kaiken, paitsi osoitteeni joten voisinko antaa sen?” 

Kysymystä seurasi taas valtava karhunhalaus.
Halauksesta siirryimmekin sitten ihan normaaliin kättelyyn ja kundi sanoi mulle, että mä olen MÄHÖNE. MIKKO MÄHÖNE!
Jösses!?! 
Kaikkien MÄHÖS-kalsareiden isä ja ihkaelävänä, kiittelemässä minua hyvästä MÄHÖS-mainonnasta, blogissani.

(Tästä kaikki aikanaan alkoi kun oltiin Yazkan kanssa Popotissa ostamassa kenkiä, tsiikatkaa linkkiä MÄHÖNE )

NIIN ja arvatkaa muuten mitä? MIKKO ilmeisesti luulee, että  olen kundi, koska aikoo lahjoittaa minulle tuplasepaluskalsareita!?!

Kuva: Tšupukka
Kuluneella viikolla posti vihdoinkin toi minulle odotetun paketin joka sisälsi kahdet MÄHÖNE-alushousut, tuplasepaluksella.
Kalsareita on tehty toistaiseksi vasta kahta väriä ja kolmas on kuulemma tekeillä mutta väri on vielä liikesalaisuus :D

Kalsareiden mukana seurasi saatekirje jonka allekirjoituksesta en saanut mitään selvää.
Lähettäjä oli luultavasti MIKKO tai joku Mahone Brothers  –veljistä.

Kuva: Denny Waxman
Olen jo aiemmin kertonut lukijoille vuonna 2010 perustetusta MÄHÖNE-Brothers firmasta joka jatkaa suomalais-amerikkalaisen liikemiehen Jack Mahoneyn perinnettä,
 linkistä voitte lukea hiukan firman historiaa.

Pidin itse postipaketin sisältämät joulunpunaiset, S-kokoiset boxerit ja lahjoitin elämäni sulostuttajalle ne "Turun Sinapin" väriset.
Tänään minut ikuistettiin MÄHÖSET jalassa Helsingin, Suvilahdessa ja kameran takana hääräsi kuuluisa, Denny Waxman.

Kuva: Denny Waxman
Tässä vielä linkkejä aikaisempiin Mähöne-teksteihin jos jotakuta kutkuttaa :)

Mähöne
Voita Mähöne Kalsarit
Alusvaatevaras Pidätetty
Tuomaripeliä
Mähöne-kilpailun tulokset
Veryprestige
Tuhkamuna
Mähöne Lintsillä

Joan Osborne - Saint Teresa


4 kommenttia:

  1. Sanos muuta Kati, aika villiä menoa :D

    VastaaPoista
  2. Enkä menny shokkiin !!! Päinvastoin =))
    T: CR M1k4

    VastaaPoista
  3. Hehe, kiitos M1k4 ja Mähöset sopisi sinullekkin sinne nahkahaarniskan alle :D

    VastaaPoista

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!