maanantai 15. helmikuuta 2010

MEIDÄN COSTA BLANCA


Tämä blogini poiki minulle kirjoitustehtäviä. Saan kirjoittamisen lisäksi vähän värittääkin.

Olen nyt Meidän Costa Blanca lehden vakituinen avustaja.

Ystäväni Mikko sanoi, että: ”Heti kun alkaa työkseen tekemään sellaista mikä on kivaa, hauskuus katoaa ja se on vaan työtä.”

Opin tämän asian jo heti tänään. Opettelin nimittäin tekemään kuvia vektorigrafiikalla ja ei ole helppoa, ei.

Olen tähän asti tehnyt omiin tarpeisiin kuvat Photoshopissa mutta huomasin, että painettuun lehtikuvaan tulee piirtoviivaan sahalaitakuvioita. Pikselimössöä.

Kello on neljä ja olen melkein ”pöpi”hus kandinaatti. Olen joutunut pienemmänkin mahdollisen homman aloittamaan kymmeniä kertoja uudelleen. Toistelen samoja virheitä, mutta tekemistään virheistä näköjään oppii parhaiten.

Työ tekijäänsä opettaa on hyvinkin paikkansa pitävä lause.

Kurkistakaa uuta MCB:tä sivulta kahdeksan. (siellä vielä Photarilla duunattu kuvitus, mutta seuraavassa lehdessä onkin Illulla väsättyjä.

Väännän jo stooria hiki hatussa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!