torstai 10. syyskuuta 2009

KAURIIN VÄÄNTÖPIIRI



Päivän astrologisessa kartassani sanottiin, että tänään on hyvä päivä luovaan toimintaan. Siis mikäli olen aktiivinen luovalla alueella. Ennusteen mukaan minun piti olla poikkeuksellisen kyvykäs?!?

Tämä ei voi pitää millään paikkaansa, koska juuri kuluvana päivänä tunsin itseni todella kömpelöksi ja mikään ei tuntunut onnistuvan.

Miten siis saatoin olla muka esteettisesti herkimmilläni? 

Tämä päivä on ollut kerta kaikkiaan epä kreatiivinen.

Kartta väitti mm. että tänään olisi erinomainen aika kunnostaa kotia ja tehdä ympäristöni houkuttelevammaksi. (imuri on katsonut minua syyttävästi nurkassa keskiviikosta lähtien, jolloin otin sen kaapista imuroidakseni.) En viitsinyt vieläkään imuroida...onpahan sunnuntaina jotain tylsää tekemistä.

Olen kuulema myös erittäin lempeä tänään, perjantaina ja minulla on suuri tarve ilmaista kiintymystä muille. Aaaaa...hah...hah..haaaa!

Haluan kuulemma antaa ja vastaanottaa rakkautta! (joopajoo)

Nyt menen nukkumaan, huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet.

Hyvää yötä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!