torstai 23. heinäkuuta 2009

”GOOD GOLLY, I’M A HOT TAMALE!”


Näin siinä sitten kävi, että minuun iski viimeinkin viidenkympin villitys, täydeltä laidalta, päin pläsiä.
Haluan nyt tehdä kaikkea mitä ikinä keksin ja mitä olen pelosta tai ujoudesta jättänyt tekemättä, (selvin päin).
Eilinen oli pitkä ja ihmeellinen päivä, aloitin sen esiintymällä elokuvassa. Yritin viimeiseen asti luistaa hommasta, mutta minulla on hyvä ystävätär joka sanoi, että: ”Hei ota se kokemuksen kannalta ja vietä hauska päivä.”

Aamupäivällä kotoani oli vedet poikki joten ajattelin, että korkeampi voima puuttui peliin ja minun ei tarvitse mennä munaamaan itseäni, elokuvakameran eteen.

Ystäväni ”Ruben” oli kuitenkin toista mieltä ja sanoi, lainaavansa kylpyhuonettaan näin tärkeän asian vuoksi.

Kuvaus oli Lintsillä ja mielestäni se meni hyvin ja huomasin, että otin homman ihmeen lungista, vaikka olenkin takakireä tyyppi.
Jos munasin, niin munasin sama se! Kokemus oli hieno.

Kun osuuteni leffassa oli ohi huomasin, että oli kaunis sää ja olisi mahtavaa päästä ajelemaan prätkällä.

Soitin ystävälleni ”Dudelle” ja ehdotin ajomatkaa Turenkiin, Suvirantaan missä motoristit kokoontuvat torstaisin.
”Dude” sanoi, että hän ei pysty lähtemään, joten lähdin apein mielin ”Mutterille” iltakahville.

Kahvijonossa taakseni tuli ”karvanaama” joka puhui kännykkään jollekin ”Gyllille.”
Ehdotteli Suvirantaan lähtöä. ”Sõidan pidutsema Turenki, Klotsi kiirelt põhja tallun”, ”Gylli” ei lämmennyt ajatukselle, joten minä käännyin 90 astetta ja kuulin itseni sanovan tyypille että: MÄ VOIN LÄHTEÄ.”

Asiasta kehkeytyi oiva keskustelu ja tämä eestiläinen ”Ilus Segane” oli sitä mieltä, että hyvä meininki ja lähetään matkaan.

Kävin nopeasti himassa vaihtamassa sopivat releet ja noutamassa kypärän.

”Ilus” odotteli minua kotikadullani ja minä naureskelin ajatuksella, että olinkohan mä juuri sellainen nainen, mistä äiti oli poikaansa aina varoitellut.
Lähteä nyt tuolla tavalla tuntemattoman ”Pirkon” matkaan!

Ystäväni ”Dude” on taas heppu, jonka olen löytänyt deittipalstalta, koska sitäkin piti kokeilla ennen kuin kuolen pois.

”Dudessa” ei ole yhtään tatskaamatonta kohtaa ihossa, paitsi naamassa. ”Dudella” roikkuu kilo kultaa kaulassa ja joka sormessa on valtava kultasormus. Se oli kova paikka minulle, naisena, kun mies oli kuin joulukuusi. Hyväksyin homman kuitenkin salamannopeasti.
Kun ”Dude” kävelee kanssani Kaivopuiston rannassa käsi vyötäisilläni, olen tämän universumin ylpein tyttö. ”Dude” on ”Dude” mutta hän on ystäväni ja rakas minulle.

”Iluksella” taas ei ollut ainuttakaan tatuointia kehossaan, mutta sitäkin enemmän kasvoissa.
”Ilukselta” taisi puuttua hampaitakin mutta minusta se oli vaan ”cool”.

Yhteistä hepuille on se että röökiä palaa ja paljon mutta kumpikaan ei käytä alkoholia!?!

Sadan kilometrin matkalla huomasin, että kuskillani oli nahkarotsin alla liivit.
Olisin halunnut kurkistaa takin alle ja katsoa mihinkä bändiin kaveri kuului.
Jätin asian kuitenkin sikseen ja ajattelin, että mitäpä se minulle kuuluu, olkoon vaikka ”MC VALED SÖBRAD”.

Suvirannassa oli ihan älyttömästi prätkiä. Ei pelkästään Harrikoita, vaan kaikkia mahdollisia kaksipyöräisiä.
Nämä kokoontumiset ovat sosiaalisia tapahtumia ja siellä jutellaan kaikenlaista yleensä moottoripyöriin liittyvää. Oli mukava olla kuunteluoppilaana.

Naisia on valitettavan vähän mutta illan piristykseksi osui yksi motoristi tyttö, jonka kanssa oli kiva jubailla.
Hyvä puoli naisten vähyydessä on tietenkin se, että ei tarvitse ikinä jonottaa vessaan, eikä kilpailla miesten suosiosta.

Paluumatkalla poikettiin vielä syömään niin ihme mestaan, että ette kuitenkaan uskoisi jos kertoisin, joten en viitsi edes aloittaa.
En suosittele tällaisia reissuja heikkohermoisille "ämmille", jotka ovat tottuneet Punavuoren gourmet ravintoloihin.

Minut palautettiin kotiovelleni ja ”Ilus” sanoi, että olin hämmästyttävä nainen, koska en sanonut ainuttakaan valituksen sanaa koko matkalla.

Valituksen aiheita olisi voinut olla ”Iluksen” mielestä esim. huono istuin, kylmyys, pissahätä, mukulakivet, liian iso kypärä, meikit kärsii tai tukka on takussa.

Ja jos olen jotain oppinut näistä uusista kokemuksista, voin todeta ainakin sen puhtain sydämin että: ”EI OLE KOIRAA KARVOIHIN KATSOMINEN”.

Minua on tuskin koskaan kukaan mies kohdellut yhtä kunnioittavasti ja kauniisti kuin hurjan näköiet heput ”Ilus” ja ”Dude”.

On myös hellyttävän kaunista kun iso ”ruma”, nakkisorminen, karvanaama riisuu kypärän pieneltä keijukaiselta.
Tai kysyy huolestuneeseen sävyyn etapeilla, onko kylmä tai jano.

Tänään on taas uusi päivä ja minä olen jo matkalla kohti uusia seikkailuja, kun te muut vasta heräilette.


HUOMENTA ja "Have a Nice Day!"


4 kommenttia:

  1. CHUPAS LIFE!!!

    -rubinho

    VastaaPoista
  2. Hehe...Ruben, onko kylppäri vapaa?

    VastaaPoista
  3. Mikä leffa ja koska ensi-ilta?
    Tiina V

    VastaaPoista
  4. En tiedä tarkalleen ensi-iltaa, mutta sen pitäisi olla loppukesästä valmis.
    Koska työ on kesken, en arvaa kertoa siitä vielä mitään, mutta mainostan kyllä blogissani leffaa kun aika koittaa.

    VastaaPoista

Yksilöllistä huomiota Tšupukalle voit jakaa täällä!